Header AD

Drag - Azaz legyen rend az e-mailek között

Legyen rend az E-káoszban!


Húúú nem találom azt az e-mailt!
Nincs a Spamben?

Biztosan érezted már azt, hogy az emailek a fejedre nőnek, önálló életet élnek és te elvesztetted a kontrollt felettük. Ezzel én is így voltam. Aztán ahogy közeledtek az ünnepek, arra az elhatározásra jutottam, hogy ha törik, ha szakad, akkor is rendet teszek az e-mail fiókomban. Ez nem csak azért fontos, hogy tárhelyet szabadíts fel, hanem mert ha ez számodra munkaeszköz, akkor nem engedheted meg magadnak, hogy a rendetlenség miatt elússzanak az ügyfelek, barátok vagy más fontos emberek az életedben. Többféle megoldás is létezik a rendrakásra és én nemrég belefutottam egy igazán hasznos applikációba.

DRAG


Így hívják ezt a klassz appot és ITT találod meg a honlapjukat. Ha ismered a Kanban vagy Scrum fejlesztési módszereket, vagy használtad már a TRELLO nevű alkalmazást (amiről egyébként szintén cikk készül), akkor számodra a használat nem lesz újdonság. De ha csak most találkozol ezekkel először akkor is imádni fogod. Hogy miért? Mert átláthatóvá teszi az e-mailjeidet, és rendszerben tudsz gondolkodni a kezelésük kapcsán.



Amennyiben Chrome böngészőt használsz és hozzáadod az appot a böngésződhöz, akkor a Gmail fiókodban lehetőséged nyílik váltani a nézetek között. Használhatod a klasszikus és a Drag nézetet. A különbség, hogy a Drag nézetnél oszlopokba rendeződnek az emailek, amelyeket te magad nevezhetsz el például e képpen: Olvasatlan, Fontos / SOS /, Megválaszolva.

Így máris tudod, hogy éppen hol tartasz.  Ez már csak azért is hatékony lehet, mert te is biztos beleesel abba, hogy nincs időd elolvasni valami kevésbé fontos emailt, és olvasatlanként hagyod, csak hogy tudd azzal még nem végeztél. Vagy megnyitod és aztán elfelejtődik. Nos a Drag pont erre lesz jó neked. Ennek az applikációnak a segítségével ha rendszeresen karban tartod, nem fogsz lemaradni semmiről, sőt hatékonyabban tudsz majd dolgozni, kapcsolatot tartani. 



Ezen kívül minden emailhez Checklistát, jegyzetet és határidőt is tudsz adni. Igy ismét a saját munkádat segítheted. Hiszen ha határidőt adsz, nem csúszol ki vele az időből. Ha jegyzetet adsz hozzá, akkor tudni fogod, hogy eddig hol tartasz a projekttel. Ha checklistát is adsz hozzá, akkor ha esetleg egy bonyolultabb e-mailről van szó, mert például 3-4 dokumentumot is össze kell hozzá gyűjtened, akkor ezeket mind ki tudod pipálni ha megvannak és nem marad ki semmi a leveledből. Zseniális!

Na jó, de mennyibe kerül?


Ami számomra Imponáló volt az a program ára. Ugyanis az ingyenes verzió is tökéletesen használható ha magáncélra vagy az egyszemélyes vállalkozásodhoz.

A fizetős verzióban persze rengeteg lehetőség van. Kooperáció stb. De az alapverzió is tökéletesen használható. És mivel azt tudjátok a GeekCompass elsősorban olcsó és/vagy ingyenes appokat néz meg, hogy hogyan segítheti a mindennapokat.



Ha tetszett a cikk, és hasznosnak találtad, ne felejtsd el megosztani, a Facebook-on az oldalt lájkolni, itt rendszeres olvasónak feliratkozni és így tovább. Ha pedig kell egy klassz weboldal, grafika, vagy bármi más akkor peterteszary.com

Post a Comment

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post