Header AD

Blogger mobil aplikáció

Blogolásra adnád a fejed?


Mindezt mobilról tennéd meg? 


Bloggerkedem tehát vagyok!

Blogger - mobil app

Bár ez egy régebbi bejegyzésem a GeekCompass blogról és azóta némiképp változott a véleményem és a tapasztalataim (találtam még appokat a témával kapcsolatban), mégis azt gondoltam, hogy ha már átköltöztettem (ahogyan azt egy korábbi bejegyzésben már írtam) a rovatot ide a személyes blogomra, akkor mégiscsak megérdemli, hogy minden cikk átkerüljön szépen lassan ide is.

Nos amikor ez a cikk íródott éppen az orvosi rendelő várójában ültem és azon gondolkoztam miről blogohatnék egy technikai blogban, ami appokkal is foglalkozik...
Nos egy blogoló appról fogok blogolni most. 



A programot egyébként nem vitték túlzásba a tervezők, valójában tényleg arra elég, hogy (blog)jegyzetet írj, ha nincs nálad más, csak telefon, és/vagy Twitterként használd a blogodat. Roppant egyszerű és ezért nagyszerű a program, de hogy mit is gondoltam arról lássuk az írásban:

Ebben a bejegyzésben a Blogger nevű applikációról szeretnék írni. A történethez hozzátartozik, hogy éppen az orvosnál ülök a röntgenre várva. Van wifi így az jutott eszembe, hogy írok egy bejegyzést. Le is szedtem a Play áruházbol a Blogger saját appját, mivel a blogjaim mind a Bloggeren találhatóak. Sokakban felmerülhet a kérdés, hogy mért ott tárolom őket? Nos mert ahogy az előző írásokból kiderülhet szeretem a Google dolgait, és mivel a Google mevásárolta a Bloggert, már ez is ide tartozik. Könnyen elérhetem, szerkeszthetem és közzétehetem a cikkeket, ha be vagyok jelentkezve a Gmail fiókomba. Másoddzor, rengeteg funkciót is tartalmaz az alkalmazás webes verziója. De most nem is a webes változatról akartam írni hanem a natív mobil appról. 
Tekintélyes másfél megányi méretével engem meggyőzött. No nem a remek feature-ökkel, hanem azzal, hogy mire számíthatok. Elég sokan lehúzták a Play Store komment szekciójában részben jogosan. Nyílván egy Google terméktől joggal várná el az ember a minőséget. Ugyan akkor tetdzik a puritánsága. Jelenleg egy elég régi telefonon pöyögok, de aki arra adja a fejét, hogy útközben mobilról akar blogbejegyzést írni, annak szembe kell néznie azzal, hogy nem fog a webes verzióval egyenértékű applikációt kapni. Tulajdonképpen nem is baj. Az alapvető funkciókat tartalmazza (cikkírás, tag, kép beillesztés, poszt, piszkozat, blog kiválasztása) . Bár hibákat nem javít, és sok formázási lehetőséget nem tartalmaz, bejegyzéseket írni elegendő. Aki többet akar út közben az hordjon laptopot. Azt pedig, hogy miért is szeretem a Blogger-t használni, egy másik cíkkben kifejtem. 





Remélem azért a mobil app kap még fejlesztést, nekem nagyjából tetszik 4/5. 


Tulajdonképpen tényleg nincs vele baj, ha nem vár sokat az ember. Mégis, lesznek még olyan cikkek a GeekCompass rovatban amelyek hasonló jellegű appokal foglalkoznak.

!!!


Ja és ha blogolásra adod a fejed, de kellene még egy jó designer, aki mindenféle klassz dolgokat készít a blogodra, mint logó, fejléc satöbbi.... Akkor tudod a dolgod ---> peterteszary.com



Az eredeti cikk a GeekCompass nevű blogomról származik:

Post a Comment

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post