Header AD

Egy különleges tipp szilveszterre - Így indulj neki a következő évnek



Ilyenkor az év végén (és általában egész januárban) elárasztják az internet a következő évre bombabiztos tippeket szolgáltató cikkek. Én nem egy ilyen cikket szeretnék adni neked. Inkább szeretném azt megmutatni, hogy én miként gondolok egy új évre, én miként tervezem meg, hogy mit fogok csinálni az új esztendőben.

Nos, kezdjük a legelején. Minden év végén, szilveszter napján mikor már lecsúszott pár pohár pezsgő (mert attól bátrabb az ember), leírom, hogy mit szeretnék a következő évben elérni. Mindent leírok. Mennyi pénzt szeretnék keresni, szeretnék egy házat, autót, valamilyen eszközt, megtanulni egy nyelvet, elvégezni egy képzést, ennyi meg ennyi ügyfelet, ezt meg azt megcsinálni a honlapomon, lefogyok 5 kilót, elkezdek sportolni stb.



Erre a papírlapra mindent érdemes felírni. De tényleg. Még azt is amire nem látsz esélyt, hogy egy éven belül sikerülhet. Kicsit lehet, sőt kell is túlozni. Azért írom hogy, kell is túlozni, mert ennek a papírnak "varázsereje" van. Ha fölé lősz a terveidnek, de legalább a hetven százalékát vagy a felét teljesíted, akkor már sikeres volt a projekt. Sokan prédikálják, hogy a leírt szónak ereje van. Nem véletlenül.

Valóban működik a dolog és nálam már évek óta tradíció, hogy leírom mit szeretnék megvalósítani a jövő évre. Ezt a lapot borítékba teszem és lezárom. Majd a következő év szilveszterén előveszem és megnézem mi valósult meg. Nagyon érdekes, mert sok tételt el is felejt az ember, és különleges érzés visszanézni mi az ami megvalósult és mi az ami nem. Szerintem nagyon izgalmas és felemelő kinyitni minden évben azt a borítékot amit egy éve lezártál.

Különleges időutazás ez. Nem csak meglepő dolgok vannak a borítékban (mert látod mi valósult meg és mi nem), hanem bizonyos esetekben egyfajta jellemfejlődést is láthatsz. Mi volt fontos akkor és miként gondolsz rá most. 

Szerencsére évről évre egyre több a pipa a tételek mellett, ezért is ajánlom a módszert jó szívvel mindenkinek. Azóta már több híres embernél is olvastam, hogy ő maga is alkalmazza ezt a módszert. Ezt ne úgy értsd, hogy én találtam ki és ő használja. Nem. Elhatároztam, hogy ezt így fogom minden évben csinálni ezentúl és örömmel láttam, hogy ez másnak is eszébe jutott, más is dicséri és ajánlja ezt. Tehát nincsenek véletlenek. A dolog csak pozitívan hathat az életedre, és hát egy próbát megér. Nemigaz?

Ezzel a kis praktikával kívánok neked Boldog Új Évet kedves Olvasó. Legyen sikeres és lifehack-ben gazdag a következő esztendő!



Post a Comment

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post