Header AD

Elnézést a késésért...

Bizonyára már mindenki hiányolt...


De hol a frászban voltam (úgy blogügyileg) ?

Elnézést kell kérnem azoktól akik esetleg rendszeresen olvasták a cikkeimet eddig is, illetve azoktól akik egyáltalán nem tudták, hogy cikkeket is írok. Sajnos nem voltam a nemzetközi űrállomáson és nem voltam tikos küldetésen sem. Az ok mindössze annyi volt, hogy összeszaladtak ügyes bajos teendőim. De csak semmi izgalom, ezentúl is igyekszem (keddenként) rendszeresen jelentkezni valami új dologgal, (egyelőre) természetesen írásban.

Nos, ami azt illeti, holnapra is már beterveztem nektek egy applikáció rövid bemutatását aminek mostanában hasznát vettem. Ne feledjétek, ha nem akartok semelyik cikkről lemaradni, akkor a "hírlevél" menüpontban feliratkozhattok az írásaimra, de olykor megcsodálhatjátok legújabb munkáimat is amelyek a média széles palettáján mozognak. Így hát ne csüggedjetek, hanem iratkozzatok fel.

A holnapi viszont olvasásra.

UTÓIRAT:

Várom a javaslatokat, hogy milyen témakörben olvasnátok bejegyzést tőlem?
És ne feledjétek hamarosan 04.26.

Post a Comment

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post