Header AD

#0 - Velem tartasz ezen a kalandon?

Új bejegyzéssel jelentkezem. Az elmúlt hetekben cikkírásban és sok-sok más jellegű munkában voltam elmerülve. Szerencsére sok inspirációt kaptam a környezetemben levőktől, ami megerősített abban, hogy érdemes a jövőben megjelenő cikkekhez hasonlóakat írnom. Ezek a cikkek ugyanis arról fognak szólni, hogy miként menedzselem a dolgaimat. 

Aki ismer, az tudja, hogy mennyi mindent csinálok egyszerre és mennyi minden történt velem mostanában. Azt gondolom ezeket jól is tudom menedzselni. Ebből a felindulásból gondoltam, hogy másoknak is megpróbálok segíteni. 



A helyzet az, hogy kiforrott és bomba biztos trükkjeim, még nekem sincsenek, csak arról tudok beszámolni amit az eddigi tapasztalataim mutatnak. Viszont. A bejegyzéseket inkább egyfajta naplóként ajánlom, amely segíthet abban, hogy én magam miként haladok az idő és életmenedzsment rögös útján, mik a buktatók és mire milyen megoldást találtam.



Szóval ezek ötletek, trükkök, eszközök és módszerek arra, miként lehet ezt a rohanó világot a szőrén meglovagolni. Természetesen nem én találom fel a spanyol viaszt. Nem tisztem nagy megmondóként megszabni, hogy mit és hogyan csinálj. Lehet hogy más már rég kitalálta és/vagy használja a leírt módszert. De én igyekszem azokat a tanácsokat tolmácsolni neked amit így vagy úgy, de a saját bőrömön tapasztaltam. 

Naná, hogy azt is leírom, hogy mi az ami nem vált be, hiszen akkor láthatod miért nem vált be, és hogy hol van az ahol elbuktam, így neked már nem kell azt az utat végigjárnod.



Tehát ha velem tartasz ezen a kalandon, akkor igyekszem téged segíteni, hogy jobban hasznosíthasd az idődet, rendezettebben és rendszerben gondolkodva tudj tervezni és boldogulni.

Üdv,
Péter


U.i.: Kommentben kérlek írd meg, hogy számodra mi az ami a legnagyobb nehézséget okozza abban, hogy rendszerez a napi teendőidet. :)

Post a Comment

Post a Comment (0)

Previous Post Next Post